Dřevěný dům

Dřevěný dům

pátek 17. května 2013

PATKY

Dům bude stát celkem na 16 patkách. Tyto jsou rozvrženy na 4 řady po 4. Na základových pasech jsem ještě pod terénem začal tvořit patky ze ztraceného bednění 400x500x250 a na povrchu, to znamená již pohledové jsem zvolil od Presbetonu SIMPLE BLOCK určený na stavbu sloupů na brány. Beton jsem míchal klasicky v míchačce s přidáváním plastifikátoru a hutnil ho vibrační jehlou. Zároveň jsem odlil dno technické šachty, do které budou ústit veškeré inženýrské sítě. Od vodoměrné šachty se vykopala voda do hloubky 120cm.
























3 komentáře:

  1. Zdravím Tomáši.
    Hledal jsem jak se zakládá dům na patkách a narazil jsem na tvůj blog. Líbí se mi že jsi se o své zkušenosti takto podělil.
    Venca

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,
    moc pěkný domek a super, že svépomocí. Gratuluji.

    Rád bych se zeptal na tu tvarovku SIMPLE BLOCK. Nemohu ji najít. Buď mají plnou ukončovací nebo nebo dutou, ale není zcela dutá, jako je vidět u vás na fotkách, ale je rozdělená na 4 komory.

    https://www.presbeton.cz/produkty-realizace/zdici-prvky/simple-block-2/produkty
    https://www.presbeton.cz/uploads/knihovna/technicke-listy/simple-block.pdf

    Už ji nedělají nebo špatně hledám? Děkuji.

    OdpovědětVymazat