Dřevěný dům

Dřevěný dům

sobota 1. března 2014

OKNA

Konečně jsem se po zhruba 2,5 měsících dočkal a přišli mi namontovat okna a dveře. Volil jsem mezi cenou a výkonem a tak sem šel do plastu. Vchodové dveře zdůvodu výdrže jsem zvolil hliníkové profil HEROAL. Z široké nabídky prodejců oken a dveří a hlavně  profilů, z kterých se okna vyrábí jsem zvolil německý profil ALUPLAST a dodavatele Slovaktual. Vybral jsem jejich nejvyšší model Pasiv HL. Zpracování oken vypadá dobře, jak vydrží to ukáže čas. Protože se snažím vše dělat sám a dodržovat určitou kvalitu stavby apod. tak jsem z montážní firmou na okna moc spokojený nebyl, ale to je na delší povídání. Nakonec jsem okna ještě sám pěnou dofoukával a přidával vruty na kotvy. Okenní fólie jsem použil Illbruck TwinAktiv ME503, která se dá použít jak pro interiér tak exteriér, lepil jsem je na pohledovou část rámu okna samolepící stranou a na ostění lepidlem na fólie SP 025, takto zvenku i zevnitř. Montáž fólie jsem již si dělal sám.

















2 komentáře:

  1. My jsme u oken udělali trochu kompromis a nakonec jsme zvolili hliníková okna od Pramosu. Bylo to hlavně kvůli tomu, že hliníková okna prakticky zamezí vytvoření tepelného mostu. V konstrukci je vzduch, který to teplo nepřenese ven a hliník ho narozdíl od plastu velmi rád pustí zase zpět do obytné části. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky super řešení :-) . Těch možností, jak vyřešit zastínění okna a dveří je fakt hodně a vždycky to jde udělat tak, aby byl člověk spokojený :-) . My máme na všech oknech stejné rolety den a noc v systému MINI a neměnila bych. Děti si je v pokoji posouvají podle toho, jak chtějí a já je jinak všude ráno vytáhnu a zadělávám až večer.

    OdpovědětVymazat